Betingelser: Selskaber
Dit arrangement er først endeligt bekræftet, når du har modtaget en mail med bekræftelse fra vores side.
Der aftales efterfølgende et menumøde, hvor alle detaljer for dit arrangement aftales.
Der opkræves et depositum for arrangementet på kr. 2000,-. Beløbet bliver IKKE betalt tilbage ved annullering af arrangementet. Beløbet modregnes den endelige pris for arrangementet.
Beløbet for overnatning betales inden 30 dage efter reservation:
- Overførsel til bankkonto 9354-0000430217
- Swift/IBAN: DK2193540000430217
- Vigtigt: Oplys venligst navn og evt. reservationsnummer ved overførsel
- eller via betalingslink
Afbestilling:
Der er mulighed for at annullere din reservation på følgende vilkår:
- Ved annullering af hele arrangement frafalder depositum.
Ændring:
Der er mulighed for at ændre i din reservation på følgende vilkår:
- Hvis du annullerer/ændrer senere end 14 dage, opkræves et gebyr ud over depositum på 10% af prisen.
- Hvis du annullerer/ændrer senere end 7 dage, opkræves et gebyr ud over depositum på 50% af prisen.
- Ændringer i antal deltagere indtil 7 dage før bookingen (+/- 1-2 personer optil 3 dage før).
- Afbestillingen skal være skriftlig og rettes direkte til Danhostel Rønde.
Varighed:
- Arrangementets varighed fremgår af den tilsendte bekræftelse. Løber tiden og bruges der timer ud over det aftalte, faktureres der kr. 500,- pr. påbegyndt time til dækning af personaleudgifter.
Betaling:
- Der gives tilbud på det som bliver aftalt på menumødet. Alle drikkevarer tilskrives efter endt arrangement og afregnes efter forbrug.
- Arrangementet kan afregnes enten på dagen eller vi kan tilsende en faktura efter arrangementet, som betales ved bankoverførsel.