Sommercafé 2026
Vi åbner igen i år en pop up-café på vandrehjemmet.
Caféen er et uformelt mødested for både lokale, gæster og forbipasserende. I caféen serverer vi frisklavede sandwiches, sprøde salater og smagfuld tapas med fokus på kvalitet og gode råvarer.
Menuen er enkel og uformel – perfekt til en let frokost eller en lille pause. Du kan sidde indenfor i vores lyse lokaler eller nyde udsigten fra terrassen.
Caféen er oplagt efter en tur i Mols Bjerge eller som et pitstop på cykel- eller vandreturen. Vi glæder os til at byde jer velkommen til endnu en sæson med god mad og god stemning.
Caféen er åben onsdag-søndag i skolernes sommerferie kl. 11.30 til 15.00. Se menu og priser nedenfor.
Obs: det er kun muligt at reservere bord til selskab over 10 personer. Er man under 10 personer møder man blot op på dagen. Tak for jeres forståelse.






